Okula Dönüş 2015

Hava sıcaklıkları bir türlü düşmek bilmesede bir yaz mevsimini daha geride bıraktık ve bilin bakalım ne zamanı? Okula dönüş... Seviniyorum çünkü bir üniversiteye girebildim üzülüyorum çünkü bu yaz tatilinden de bir şey anlamadım. Anlayacağınız karmaşık duygular içerisindeyim. Üniversite için ne kadar sevindiğimden bahsetmişken  daha okulların açılmasına bir ay kala acaba ne giysem diye düşünmeye başladım ve bu bence mühim bir konu çünkü lisedeki gibi belli kurallara bağlı kalabileceğin bir yer değil kendini en güzel ve en özgür ifade edebileceğin bir yer üniversite .

Bir yandan ne giyebileceğimi düşünürken neden bunu bloga yazmıyorum dedim eğer hala bir kaç kişi blogumu takip ediyorsa onlar için ilham verici bişeyler paylaşabilirim :)










Sırt çantaları benim süper kahramanım. Hem içleri çok fazla eşya alabilir hemde stilinize farklı bir hava katar. Ben özellikle deri olanları tercih ediyorum.
kalın tabanlı botlarda öyle. Boyum kısa olduğu için topuklu ayakkabı benim için kelepçe gibi bişey ama ben hep rahat olanları seçmeye özen gösteriyorum bu durumdan şiketyetçi değilim, kim topuklu sevmez ki tabi eziyet çektirmiyorsa.





Basic tişörtler bazı zamanlar üniforma oluyor bende. Rahatl ve salaşlar  en güzelide çabalamadan şık gözükürsün.



Sebebini bilmiyorum ama bu sene denim elbiseleri her yerde görüyorum.Elbise giymekten pek hoşlanmasam da sizler için iyi bir öneri olacağını düşündüm. Ve beyaz ayakkabılar... O kadar güzeller ki şuanda ölebilirim.Ne yazık ki onları temiz kullanabileceğime inanmıyorum, ne zaman bir adım atsam mutlaka çamurlu su birikintisi bulurum. Alacak olursam da sanırım galoş takıp öyle giyerim. :)






Umarım bu fikirleri beğenmişsinizdir ve size yardımı olmuştur. Umarım güzel bir sene geçirirsiniz. :)

Gelecek postta görüşürüz.

                                       



                                       


Kombinler bana aittir hepsi Polyvore oluşturulmuştur.

Polyvore Profilim

Yorumlar

Popüler Yayınlar